0850 302 8902
7/24 Üyeliğiniz ile ilgili işlem yapmak & Fatura Ödemek için ONLINE İŞLEM MERKEZİ

Bireysel Bağlantı Paketlerimizi inceleyin. En ucuz fiyat garantisi ile size en uygun tarifeyi belirleyin!

Öncelikli amacımız sizlere en iyi hizmeti fiyat/performans oranını en yüksek seviyede tutup kaliteli ve kesintisiz hizmet sunmaktır. Aldığınız hizmetin size uygun olmadığını düşünürseniz sorun yok! anında iptal edin.
POPÜLER Pricing table image

10 MBPS LİMİTSİZ

50 TLAy

  • 10 Mbps 'e kadar Download
  • 2 Mbps 'e kadar Upload
  • Sınır YOK !
  • Limit YOK !
  • Sürpriz Fatura & Ek Ücret YOK !

Abone Ol

Pricing table image

12 MBPS LİMİTSİZ

70 TLAy

  • 12 Mbps 'e kadar Download
  • 3 Mbps 'e kadar Upload
  • Sınır YOK !
  • Limit YOK !
  • Sürpriz Fatura & Ek Ücret YOK !

Abone Ol

Pricing table image

16 MBPS LİMİTSİZ

100 TLAy

  • 16 Mbps 'e kadar Download
  • 4 Mbps 'e kadar Upload
  • Sınır YOK !
  • Limit YOK !
  • Sürpriz Fatura & Ek Ücret YOK !

Abone Ol

SIKÇA SORULAN SORULAR

Telekom Altyapısına ihtiyacım var mı?

Hayır Yakanet hizmetlerinden faydalanabilmek için Telekom Alt yapısına ihtiyacınız yoktur. Kablosuz olarak internet hizmetimizden faydalabilirsiniz.

Sabit telefona ihiyacım var mı?

Hayır Yakanet hizmetlerinden faydalanabilmek için sabit telefona ihtiyacınız yoktur. Yalın olarak internet hizmetimizden faydalabilirsiniz.

Toplu Bireysel Aktivasyon & Kurulum Ücretleri Ne Kadar?

Binadanızda 3 veya daha fazla abonemiz olması gerekmektedir.. Modem ücreti 150 TL dir. Aktivasyon ücretsizdir.İlk maliyetiniz=150 modem ücreti+alacağınız aylık paket ücreti toplamıdır.

Aktivasyon ve Kurulum Bedeli Nedir?

Yakanet olarak bizden internet hizmeti almak isteyen abonelerimize sözleşme düzenlenmesi ve bağlantının kurulması sürecinde çok ciddi bir üst yapısal teknik işlemler gerçekleştiriyoruz. Bizden hizmet almaya başlayan abonelerimiz çok kısa bir sürede aldığı hizmeti iptal etmek istediğinde mali olarak bazı kayıplar yaşamaktayız, ancak kurulum bedeli verilmesi veya aktivasyon bedelinin ödenmesi durumunda mali kayıplarımızın bir kısmını karşılayabiliyoruz.

Abonelikten Nasıl Ayrılırım?

Yakanet Müşteri Hizmetlerini (0850 302 8902) dilediğiniz zaman arayarak iptal süreci ile ilgili detaylı bilgileri alabilir veya iptal talebinizi Abone/Hizmet numaranızı, iletişim bilgilerinizi ve imzanızı içerecek şekilde hazırladığınız iptal talep dilekçesini bize info@yakanet.com.tr adresinden göndererek yapabilirsiniz. Dilekçeniz 24 saat içerisinde işleme alınacak ve 7 gün içerisinde iptal işleminiz tamamlanacaktır. Dilekçeniz işleme alındığında ve iptal işleminiz tamamlandığında iletişim numaranızdan SMS ile bilgilendirileceksiniz.

Arıza Durumunda Ne Yapıyorsunuz?

Yakanet Müşteri Hizmetlerini (0850 302 8902) Saat 09:00 -18:30 arasında arayabilir destek alabilirsiniz,18,30 dan sonra ise 0543 228 8370 nolu Whatsapp destek hattımızdan yardım alabilirsiniz.

Faturamızı Nasıl ve Nereye Ödüyoruz?

Faturanızı 5 Farklı yöntemle ödeyebilirsiniz... ****Şubelerden Nakit yada Kart ile ****Havale-Eft ile ****Ödeme noktaları ile **** Google Playden indireceğiniz Yakanet uygulamamız ile.. ****Online işlemlerden Banka yada Kredi kartınız ile

https://www.yakanet.com.tr/wp-content/uploads/2018/08/mimosa-140x75.png
https://www.yakanet.com.tr/wp-content/uploads/2018/08/tp-link-140x75.png
https://www.yakanet.com.tr/wp-content/uploads/2018/08/btk-logo-140x75.png
https://www.yakanet.com.tr/wp-content/uploads/2018/08/mikrotik-yeni-140x75.png
https://www.yakanet.com.tr/wp-content/uploads/2018/08/ubnt-yeni-140x75.png